Welkom op mijn reisblog!

27 januari 2016 - Enschede, Nederland

Hi iedereen, welkom op mijn blog! Ik ga deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van mijn reis. Het is bijna zover, nog 5 dagen.. dan begint eindelijk de reis waar ik al een paar maanden naar toe leef! Met een lange tussenstop op Jakarta, hoop ik dan eindelijk aan te komen in Sydney wat ik voor 5 maanden mijn thuis kan noemen. In deze 5 maanden wil ik zoveel mogelijk zien van Sydney en van alles wat Sydney te bieden heeft. Vanaf 27 juni ga ik reizen, yay!! Ik wil graag de hele East Side van Australië zien en vlieg ik voor 2.5 week naar Bali om heerlijk te genieten van dat prachtige eiland en hopelijk nog een bezoekje te brengen aan de Gili Islands.

Ik probeer om zo vaak mogelijk een update te posten met alle leuke verhalen en natuurlijk foto's zodat jullie mijn reis kunnen volgen. Je kunt je ook opgeven voor mijn mailinglijst, zodat je op de hoogte blijft van alle verhalen!

I will keep you posted! Super zin in dit avontuur! :):)
​Liefs Elise

1. Reislogger:
    27 januari 2016
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Joyce:
    Lieve Elise,
    Heel veel plezier en succes. Geniet van alles wat je ziet en gaat doen. Ik meld mij aan voor de mailinglijst zodat wij jou kunnen volgen.
    Veel liefs Arnaud, Joyce, Lizzy en Tygo
  3. Judith:
    27 januari 2016
    Lieve Elise, we kijken uit naar jouw de verhalen tijdens dit avontuur! Heeeeeeeeel veeeeeeel plezier & succes! Vertrouw op jezelf.
    Dikke kusknuf van ons
    Hans - Judith - Sophie - Emma ♡
  4. Natalie:
    28 januari 2016
    Oh Yeah ! Lieve Elise
    Wat een geweldig avontuur!
    Geniet van al het moois, ontzettend gave trip gewenst van ons en we blijven je zeker volgen!
    lieve groetjes en knuffels van ons
    Steven , Natalie & Suus xxx
  5. Mama:
    31 januari 2016
    Lieve schat, morgen gaat je mooie reis beginnen ! We wensen je alvast een hele goede vlucht en we volgen je natuurlijk op elk mogelijk moment! Geniet!! XXXX Mama Sophie en Willy
  6. OMA VAN DEN BROEK:
    1 februari 2016
    Lieve Elise

We wensen je een goede reis , een mooie tijd in Sydney
    en we volgen je avonturen

enjoy

Jan willem Chris en Oma