Blue Mountains en werkstruggles!!

11 april 2016 - Sydney, Australië

Hellllooooo!:)

Vanaf het vliegveld van Sydney weer een nieuw verhaaltje over the Blue Mountains, werk situatie en weer veel gezelligheid. De afgelopen weken waren best zwaar, enorm veel gewerkt met helaas erg veel onrust op het werk. Ik zou het even duidelijk uitleggen wat er precies allemaal is gebeurd. Er waren de laatste weken wat frustraties op het werk tegenover de manager. De manager is een 23 jarige jongen die enorme stemmingswisselingen heeft. Het ene moment is hij erg vrolijk en 2 seconden daarna is het echt een totaal ander persoon. Hij zegt alles wat hij ook maar denkt en hij behandeld ons echt letterlijk als slaven. Dat is dus gewoon echt niet oke. We waren dan ook erg blij toen hij zei dat we een teammeeting zouden hebben omdat er een paar dingen besproken moesten worden. Vol goede moed gingen we naar de meeting, helaas liep deze meeting niet helemaal zoals we hadden gehoopt. Nadat hij zijn woordje had gedaan over alles wat verbeterd moest worden etc, wilde wij ook wat dingen toevoegen om het voor ons allemaal beter te maken. We zeiden het echt op een positieve manier en niet specifiek naar hem. Hij werd enorm boos en chagrijnig, wederom zei hij dingen wat niet door de beugel kon. En op dat moment werd de meeting door hem gecancelled. We waren allemaal verbluft, hij wilde totaal niet luisteren naar de dingen die we opperde en op alles had hij commentaar. Hij liep weg van de meeting en we waren allemaal verstijft. Op dat moment kwam de F&B manager langs gelopen.. gelukkig! Hij zag onze gezichten en wilde erg graag met ons praten om het een en ander op te lossen. Hij liet ons allemaal uitpraten en hij wilde dat we alles bespraken wat we te zeggen hadden. Hij leek echt te schrikken van alles wat hij hoorde! Na dit gesprek werden we uitgenodigd door de general manager om 1-voor-1 ons verhaal wederom te vertellen, ook hij schrok echt van alles. Hij ondernam dan ook direct actie.

De volgende dag had mijn manager een gesprek met de manager, daarna is hij nooit meer op komen dagen op het werk en niemand weet of hij nog terug komt ja of nee… We hopen stiekem natuurlijk van niet maar het hoge woord is er nog niet uit. Doordat hij niet aanwezig was op het werk, hadden we veel extra uren die ingevuld moesten worden. Iedereen moest een steentje bijdragen, ik dus ook! Daardoor heb ik echt een hele boel extra uren gedraaid en had ik dus minder tijd om leuke dingen te ondernemen. Wel moet ik echt zeggen dat ik top collega's heb, ze zijn zoooo leuk en gezellig! Lieve schatten, ben erg blij dat ik ze heb ontmoet!

De dag dat ik vrij was, ben ik met Jorike en Melanie naar The Blue Mountains geweest! Wat een enorm gave en gezellige dag was dat, het is daar zo bijzonder mooi!!! Een enorme Valley waar je in kunt kijken, met allemaal diverse bomen/bergen/dieren/uitzichten en natuurlijk The Three Sisters. The Three Sisters zijn 3 bergtoppen naast elkaar en ze zeggen dat dat komt doordat 3 zussen daar zijn overleden en terug zijn gekomen als de 3 bergtoppen. Heel Australie gelooft er heilig in en ze zien het echt al iets magisch. Tevens werd er gezegd dat het ons allemaal geluk zou brengen! Helaas was het op die dag erg bewolkt en hebben we niet echt kunnen genieten van de prachtige uitzichten. Ik wil dus erg graag nog een keertje terug op een heldere dag. Wel heb ik nu ook mooie foto’s kunnen maken, echt een kijkje waard dus!:)
Ooooh en voordat ik het vergeet… Eindelijk staan we op de foto met een Koala! Toch een bucketlist momentje haha!

Verder ben ik lekker even gaan shoppen, leuke avondjes uit geweest met vrienden en veel gezelligheid!

Nu zit ik op het vliegveld…. Ik ga naar Melbourne en ik ben zooooo excited!! Ik kan echt niet wachten, zoveel zin in! Ik heb 3 dagen vrij gekregen en ik besloot op daar goed gebruik van te maken door in mijn eentje naar Melbourne te gaan! In het volgende verslag vertel ik jullie alles!!!!

Ik moet nu echt opschieten want over 10 minuten sluit te gate haha! KUSJES van mij xxxxxxxxxx

1. Stephanie:
    11 april 2016
    topperr veel plezier in Melbourne en goede reis
  2. Joyce:
    11 april 2016
    Heel veel plezier Elise
  3. Kleinsman:
    13 april 2016
    Een leuk verslag op het laatste moment vlak voor de in stap.
    Vervelend met de junior manager in het hotel, maar jullie hadden gelukkig op tijd "bijstand "
    Ik wens je heel veel plezier in Melbourne en zie je terug ( skape) in Sydney . xxxx
    veel liefs Opa